فتح‌الله‌زاده: شايد سال آينده خداحافظي کنم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
   علي فتح الله زاده در خصوص پيروزي استقلال مقابل ذوب آهن و شرايط باشگاه صحبت‌هاي زير را انجام داد. * با برتري برابر ذوب آهن به نظر مي‌رسد از فشار خارج شده‌ايد. اول فصل فشار روحي رواني روي تيم نيست. من تعجب مي‌کنم که چنين فشارهايي به وجود مي‌آيد. روز گذشته به تيم خيلي استرس وارد شد اما آنها اين استرس را تحمل کردند در حالي که مي‌توانستيم خيلي راحت تر از اين برخورد کنيم. * قبول داريد که کيفيت ليگ پايين آمده؟ کيفيت ليگ پايين است چون تيم‌ها هنوز جا نيفتادند. خدا را شکر مي‌کنم که بچه‌هاي استقلال مشکل را حل کردند و با يک بازي منطقي حريف قدرمان را شکست دادند. تعويض‌هاي طلايي امير قلعه نويي نيز نتيجه داد.  * چرا شب گذشته ورزشگاه نرفتيد؟ من بعد از افطار چند جلسه با اسپانسر‌هايي که مد نظرمان است داشتم و نرسيدم که به ورزشگاه بروم.با يکي دو اسپانسر صحبت کردم که ظرف يکي دو روز آينده يکي از آنها را نهايي مي‌کنم. * چند روز قبل به همراه رسولي نژاد به دفتر وزير ورزش رفتيد. اين جلسه نتيجه مثبتي هم براي استقلال داشت؟ عباسي گفت هر گاه به وزارت ورزش بودجه بدهند به ما کمک مي‌کند. * بگذريم. امير قلعه نويي از دست برخي از هواداران استقلال ناراحت است و مي‌گويد آنها مثل اهل کوفه هستند... همانطور که خودتان هم مي‌گوييد او مي‌گويد برخي از افراد اين گونه هستند. قلعه نويي حق دارد چون تلاش مي‌کند. با يکي دو بازي نبايد اعتراض کرد جا دارد از هواداران تشکر کنم که تا دقيقه پاياني تيم را تشويق کردند. از هواداران خواسته بودم تا دقيقه 85 تيم را تشويق کنند، البته اگر به من باشد مي‌گويم همه بايد تا دقيقه 90 از تيم حمايت کنند و اگر راضي نبودند اعتراض کنند.  اعتراض براي هفته‌هاي اول نيست. هوادار بايد هوشيار باشد عده‌اي هستند که نمي‌خواهند استقلال موفق شود و به همين دليل بين هواداران قرار مي‌گيرند و شروع به شعار دادن مي‌کنند. مطمئن باشيد استقلال با حمايت هوادارانش مي‌تواند قهرمان شود. شما ديديد که شب گذشته تشويق هواداران باعث شد استقلال گل بزند و منوچهري هم از هواداران مي‌خواست بيشتر از هميشه تيم را تشويق کند. خوشحالم که هواداران حرف من و امير قلعه نويي را گوش کردند. * ظاهرا اظهار نظر فني رسولي نژاد در مورد استقلال باعث ناراحتي امير قلعه نويي شده است؟ خود رسولي نژاد مي‌گويد درباره مسائل فني حرف نزدم من هم که مدير عامل باشگاه هستم و 15 سال است که در اين فوتبال فعاليت مي‌کنم هيچگاه به لحاظ فني نظر نمي‌دهم. مسائل فني دست سرمربي تيم است و ما سرمربي بزرگي داريم که سرآمد همه مربيان است و نيازي نيست ما حرفي بزنيم. با يکي دو بازي نبايد حرف زد تا سرمربي تحت فشار قرار گيرد. مطمئن هستم قلعه نويي با بهترين درايت استقلال را در جايگاه خوبي قرار مي‌دهد. * اما مي‌دانيد که اگر پول نرسد کار به مشکل مي‌خورد.  ما افتخار  مي‌کنيم که با غيرت‌ترين بازيکنان استقلال را در اختيار داريم. فکر مي‌کنم تا يکشنبه و دوشنبه درصدي از قرار داد بازيکنان را پرداخت کنيم. * تصميم‌تان در مورد جباري چه شد؟ به نظر مي‌رسد امير قلعه نويي مي‌خواهد او را حفظ کند اما شما راضي به رفتن او هستيد؟ حرف من و امير قلعه نويي يکي است، هر دو مي‌گوييم در نيم فصل پيشنهاد النصر امارات را بررسي مي‌کنيم و سپس تصميم مي‌گيريم. اول بايد نماينده باشگاه با باشگاه اماراتي صحبت کند و نتيجه صحبت به دست من برسد سپس رسما اعلام مي‌کنيم که جباري را مي‌دهيم يا نه. ما ديروز به باشگاه النصر نامه زديم که آماده مذاکره هستيم. شايد خيلي از بازيکنان بخواهند بروند اما ما اصرار داريم که بمانند و مقاومت هم مي‌کنيم. * مثل اينکه به تازگي جباري بار ديگر مصدوم شده است؟ پزشکان MRI و عکس مي‌گيرند نمي‌توانند در اين باره نظر بدهند ديگر چه برسد به من که چيزي نمي‌دانم. از اين مشکلات زياد داريم اما بايد تحمل کنيم تا تيم آسيب نبيند. باز هم مي‌گويم تصميم نهايي در مورد جباري بر عهده سرمربي است. * گفته مي شود در يک محفل خصوصي گفته‌ايد مي‌خواهيد استعفا دهيد؟ من نگفته‌ام مي‌خواهم استعفا دهم. در جمع خصوصي هم اين صحبت را نکردم بلکه در مدرسه فوتبال مرحوم ناصر حجازي گفتم خسته‌ شده‌ام چون هيچ کس کمک نمي‌کند. سال آينده اگر وضعيت همينطور باشد شايد براي هميشه از مدير عاملي فوتبال خداحافظي کنم. همه از ما توقع دارند اما در اين مدت حتي يک نفر پيدا نشده که حداقل 10 ميليون تومان به من کمک کند. من هم آدم هستم و خسته مي‌شوم. تا اينجا که مانده‌ام به عشق هواداران است وقتي آنها حرمت مي‌گذارند شرمنده مي‌شوم و اگر به خاطر آنها نبود حتما رفته بودم.  


:: بازدید از این مطلب : 292
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: